POLITICA RETUR

Orice reclamație privind starea produselor livrate la clienți va fi adusă la cunoștința firmei noastre în maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la comenzi@kimobycharisma.ro, urmând ca societatea noastră să o solutioneze. In cazul în care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de SC WONDERFUL SHOES SRL , dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor companiei noastre față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.

 

Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).

 

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

RETURURI INCALTAMINTE

Te rugam sa ai in vedere ca toate produsele de incaltaminte sunt facute pe comanda, dupa detaliile configurate de tine – culoare, marime, etc – si deci esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. SC WONDERFUL SHOES SRL garanteaza insa calitatea produsului achizitionat. Te rugam sa ai in vedere ca produsele ajustate astfel incat sa indeplineasca cit mai bine caracteristicile tale personale – ajustare model, ajustare latime, ajustare inaltime, ajustare marime, etc, nu pot fi returnate / inlocuite. 

Conform OUG 130/2000 art. 4 paragraful 1 lit. b), produsele se vor returna / inlocui doar o singura data. Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”.

MARIME NEPORTIVITA

In majoritatea cazurilor, produsele care nu ti se potrivesc ca marime pot fi inlocuite cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, insa pe marimea solicitata de tine, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c).

FORMULAR RETUR

IMPORTANT

  1. Produsele aflate la reducere nu pot fi returnate.
  2. In caz de retur, contravaloarea produsului va fi virata in CONTUL IBAN trecut in formularul de retur in cel mult 20 de zile lucratoare.